Stats Counter

joi, 4 noiembrie 2010

Prognoza pentru week-end II

A trecut aproape o lună... Nu, asta nu e bine. Iată-ne la cea de-a doua mare prognoză... Nu, nici asta nu sună cum trebuie.

Week-end-ul va fi foarte frumos! Mergeţi afară în week-end, nu staţi să citiţi prostii pe bloguri! De luni în colo vor mai apărea două vorbe mai vechi (a se citi foarte vechi) pe care trebuie să le modific un pic şi să le adaug în context şi, probabil, încă două vorbe pentru specificul blogului.

Până atunci, am înghesuit toate poeziile la Poetry of The Common Fellow, au mai apărut câteva gânduri interesante, în caz că le-aţi pierdut (verificaţi arhiva din octombrie), o să inund secţiunea Comédie Noire/Noir cu sketch-uri care o să apară şi aici (sper că aţi observat motto-ul secţiunii) şi am schimbat un pic formatul (am îmbunătăţit?): deasupra arhivei din subsolul paginii am adăugat toate etichetele, cele mai citite vorbe şi dedesubt cititorii înregistraţi (deocamdată unul, poate vă interesează treaba asta, de-asta e acolo) şi citiri (nu vă speriaţi de cifra mare, probabil majoritatea îmi aparţin) şi probabil deja aţi observat deja butoanele de "like" care pot fi folosite fără sfială, dar cu sinceritate!

În rest nu uitaţi că şi voi vă puteţi lăsa gândurile şi chiar şi poeziile la Poetry of The Common Fellow!

Să aveţi o lună plăcută! Nu... nici încheierea n-o nimeresc!

Niciun comentariu:

Vorbe scurte

Nu aştepta tot timpul să apară ceva nou. Sunt sigur că sunt unele vorbe care ţi-ar plăcea, ascunse prin arhivă. Un pic mai jos sunt secţiunile şi acolo ai ce citi cu siguranţă. Aceeaşi filozofie o poţi adopta şi în viaţa de zi cu zi. Poate ceea ce-ţi doreşti cel mai mult stă lângă tine, chiar sub nasul tău, de atâţia ani.

Vorbe scurte

Când vei fi bătrân blogul ăsta va fi vintage.

Vorbe scurte

Am un pahar de plastic. Şi în paharul de plastic mai am un pahar de plastic. Am pus două ca să nu mă frig de la ceaiul fierbinte. Ce interesant că "frig" poate exprima căldura extremă.

Prognoza meteo: Lună prezintă