Stats Counter

miercuri, 6 octombrie 2010

Prologue (deocamdată)

În speranţa că mă voi ambiţiona să continuu, am pus la secţiunea intuitiv numită: Grusome Murders Solved by Detective Rufus Bradford un short-story al cărui titlu iniţial era Roses Perfume şi trebuia să fie cu totul altceva. Aşa că, în ciuda numelui, (sau tocmai conform numelui) nu vă aşteptaţi la ceva care să va pună mintea în funcţiune, la o poveste cu enigme şi cu detectivi geniali, ci mai mult la o serie de descrieri antrenante ale unor scene ale crimei (crime scene, nu?) creative şi viaţa unui detectiv văzută prin ochii lui. În engleză. Nu ştiu cum va continua, probabil pe acelaşi tipar - aştept şi impresii.


Dacă n-aveţi timp de poveşti, secţiunea Little People Inside vă arată cum lumea pe care credeţi că o cunoaşteţi este de fapt total diferită şi că de fapt nu suntem singuri. Când eram mic (mai mic) sora mea mi-a spus că în radio există o femeie şi un bărbat micuţi care cântă şi vorbesc şi realizează tot ce se întâmplă în radioul ăla. Am crezut-o atunci... şi acum.

În final, o să mai apară o secţiune cu un mic short-story, care are un plan de data asta, nu mai rămâne aşa de izbelişte. Va fi în română şi se va numi "The Heist". Probabil. Dar asta mai târziu şi probabil împreună cu altceva.

Până atunci, vorbe aici, cum sugerează şi titlul, şi prognoza meteo.

Maine va fi lună înnorată şi puţin frig. Cât pentru toată lumea. Sunt şanse să se întâmple orice, ca întotdeuna, rămâne să vedem ce se va întâmpla.

Niciun comentariu:

Vorbe scurte

Nu aştepta tot timpul să apară ceva nou. Sunt sigur că sunt unele vorbe care ţi-ar plăcea, ascunse prin arhivă. Un pic mai jos sunt secţiunile şi acolo ai ce citi cu siguranţă. Aceeaşi filozofie o poţi adopta şi în viaţa de zi cu zi. Poate ceea ce-ţi doreşti cel mai mult stă lângă tine, chiar sub nasul tău, de atâţia ani.

Vorbe scurte

Când vei fi bătrân blogul ăsta va fi vintage.

Vorbe scurte

Am un pahar de plastic. Şi în paharul de plastic mai am un pahar de plastic. Am pus două ca să nu mă frig de la ceaiul fierbinte. Ce interesant că "frig" poate exprima căldura extremă.

Prognoza meteo: Lună prezintă