Stats Counter

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Pixel Art

Pixel Art, în puţine cuvinte, este o artă digitală în care se lucrează cu "lupa" şi cu "pensula" în succesiuni de zoom in, color pixel(s), zoom out. Şi mult undo.

Se poate lucra în două feluri: 2D sau izometric. Stilul izometric este foarte popular astăzi, pe când stilul 2D îl puteţi vedea în jocurile secolului XX şi în grafica de-atunci (sau de astăzi daca vrea să adopte un aer retro).

Caracteristica principală a acestui tip de artă este incredibila atenţie pentru detaliu, luarea în seamă a luminii şi a altor detalii plastice. Unele modele sunt realiste, în timp ce altele sunt artistice.

Acum există numeroase programe care ajută la realizarea tipului ăsta de artă. Încercarea mea de-acum patru ani s-a realizat în MS Paint (nerecomandat) când m-am jucat cu "lupa" şi cu "pensula" pentru a face ceva, ce numai Photobucket mai poate ştii de ce, dacă cumva mi-a scăpat atunci motivul în faţa lui.


M-am distrat atunci, împreună cu sora mea, că începeam să trag linii drepte cu mouse-ul în Paint. Modelele ăstea sunt simpatice, puerile şi nu respectă proporţiile, dar le-am pus aici cu gândul să mă reapuc de treaba asta şi să vă încurajez şi pe voi să încercaţi!

Niciun comentariu:

Vorbe scurte

Nu aştepta tot timpul să apară ceva nou. Sunt sigur că sunt unele vorbe care ţi-ar plăcea, ascunse prin arhivă. Un pic mai jos sunt secţiunile şi acolo ai ce citi cu siguranţă. Aceeaşi filozofie o poţi adopta şi în viaţa de zi cu zi. Poate ceea ce-ţi doreşti cel mai mult stă lângă tine, chiar sub nasul tău, de atâţia ani.

Vorbe scurte

Când vei fi bătrân blogul ăsta va fi vintage.

Vorbe scurte

Am un pahar de plastic. Şi în paharul de plastic mai am un pahar de plastic. Am pus două ca să nu mă frig de la ceaiul fierbinte. Ce interesant că "frig" poate exprima căldura extremă.

Prognoza meteo: Lună prezintă