Stats Counter

luni, 25 iulie 2011


Hopefully, down-below, the dust won't cover up the Beast,
I'm moving on towards finer twists,


It's been a pleasure, to say the least.

Aşa am început!

Un comentariu:

Me spunea...

Dear Wilfred ,

Collective ,personal ,spontaneity will always be our Feast,

No fears, this wild garden will resist,

And you'll always remain in our conceptual fists,

Just say the word, and you'll find us east.
With forwardness,
Me,
On behalf of all your family and friends.

Vorbe scurte

Nu aştepta tot timpul să apară ceva nou. Sunt sigur că sunt unele vorbe care ţi-ar plăcea, ascunse prin arhivă. Un pic mai jos sunt secţiunile şi acolo ai ce citi cu siguranţă. Aceeaşi filozofie o poţi adopta şi în viaţa de zi cu zi. Poate ceea ce-ţi doreşti cel mai mult stă lângă tine, chiar sub nasul tău, de atâţia ani.

Vorbe scurte

Când vei fi bătrân blogul ăsta va fi vintage.

Vorbe scurte

Am un pahar de plastic. Şi în paharul de plastic mai am un pahar de plastic. Am pus două ca să nu mă frig de la ceaiul fierbinte. Ce interesant că "frig" poate exprima căldura extremă.

Prognoza meteo: Lună prezintă